...

...

Raya Terakhir Bersama Mak : ~Al fatihah buat mak yang jauh di sana~

Raya Terakhir Bersama Mak : ~Al fatihah buat mak yang jauh di sana~

Friday, May 24, 2013

DIY : Hiasan Bilik Pengantin - [CHECKLIST] - [PART 2]

Salam all...
Weekend ni aku balik kampung sempena cuti Wesak Day. So, sepanjang di kampung, ni la masanya nk update blog aku yang da agak lama gak tergendala disebabkan kesibukan kerja. Hari ni nak update ckit checklist hiasan bilik pengantin. 


  1. Warna Tema - Oren + Cream , tp abah da cat bilik color putih. So OK la tu.  --DONE!!
  2. Perabot (Katil+Dressing Table) - Guna semula yg akak punya- save budget :-) Lgpun, xstay kat kampung, so xperlu membazir..balik kampung pun sebulan sekali jerk..  --DONE!!
  3. Cadar -- DONE!!
  4. Langsir -- DONE!!
  5. Backdrop / Tirai-- DONE!!
  6. Hiasan Backdrop -- DONE!!
  7. Hiasan Bunga -- DONE!!


Hiasan bilik ni aku wat simple jer..untuk jimat kos.. banyak lg kan perkara penting lain yang perlukan kos yg banyak..spt deposit sewa rumah..aduii. pening kepala pk soal duit ni...

untuk pilihan  hiasan bilik. Rasanya aku nk pilih hiasan mcm kat bawah ni. Simple but OK for me :-)



Tapi, aku xde la nk letak bunga2 besar tu, just hias sikit2 la nti.. nama pun nk jimat kan.

OK..setakat ni dulu perkongsian untuk kali.. jumpe lg..




No comments:

Post a Comment